dissabte, 5 de novembre del 2011

Anuncis publicitaris


El Divendres dia 4 de Novembre a COED vam començar la classe llegint un fragment de Conjur per mirar d'aprovar sense estudiar ''Poesies amb suc'' d'antologia de poesies per a nens.
Més tard hem vist una conferència de Guillermo Orozco.

Les tecnologies van més enllà de una pantalla
-Dissenyar pedagogies
-Relació entre les tecnologies i família a l'escola (influència)
-La imatge sempre és un suport del que està escrit.
Desprès hem vist anuncis televisius.L'anunci és el text argumentatiu per exel·lència: vol convencer, persuadir. Això genera una qualitat de recursos al seu darrera.
Per analitzar un anunci:
Moviment
Alegria
Innovador
Trencador
Caos
Música
Utilitzen tractament de la llum(foscor:tristesa- llum:alegria), música, càmera lenta ( accentuar allò que estàs transmeten)
Després hem analitzat 4 anuncis de televisió diferents. L’anunci és el text augmentatiu per excel·lència


Galerías, tornada a l’escola (roba de nens)
La llum: va guanyant color
Veu: en off
Ritme: càmera lenta per accentua allò que ens transmet.
Música: per mostra la transició
Accions: trapelleries, per mostrar “bon rollo”

Golf (volkswagen)
Associa el producte amb tenir èxit
Ens venen un valor
Llum: fosca, blanc i negre (per transmetre serietat, elegància, etc)
Música: clàssica
Ritme: constant
Missatge: tots necessitem una cosa en que confiar.

Barbie (colonia barbie aventura)
Anunci que fa somriure a l’espectador per convenç-se’l

Oh Brother (seat)
Juga amb els valors de la família per vendre el cotxe.


Les agències publicitàries són capaces de passar per sobre de qualsevol principi moral per aconseguir cridar l'atenció i assolir el seu objectiu:  vendre el seu producte o servei.
Tot i així els espectadors, cauen en la tentació i acaben consumint els productes.

És important saber llegir bé el missatge subliminal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada